• Προτυπο Γυμνάσιο Πατρών

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2021 - Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών

Έκθεση πεπραγμένων - αυτοαξιολόγησης του Ομίλου ‘Νεανική Λογοτεχνία και Δημιουργική Γραφή’

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021 υλοποιήθηκε ο Όμιλος ‘Νεανική Λογοτεχνία και Δημιουργική Γραφή’ που συστάθηκε με την 5/06-10-2020 απόφαση του ΕΠ.Ε.Σ. Ο Όμιλος ήταν συνολικής διάρκειας 50 ωρών, 8 μηνών (από Οκτώβριο 2020 μέχρι Μάιο 2021) και υλοποιήθηκε με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα περιλάμβανε 42 ώρες σύγχρονης και 8 ώρες ασύγχρονης διδασκαλίας.  

            Οκτώ (8) συνολικά μαθητές ολοκλήρωσαν επιτυχώς τη φοίτησή τους στον Όμιλο. Τρεις (3) συνολικά μαθητές δεν ολοκλήρωσαν επιτυχώς τη φοίτησή τους, λόγω εξωσχολικών δραστηριοτήτων που προστέθηκαν εκ των υστέρων στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά τους.

            Για τις ανάγκες του Ομίλου χρησιμοποιήθηκε ψηφιοποιημένο διδακτικό υλικό που είχε παραχθεί από τη διδάσκουσα κατά το προηγούμενο σχολικό έτος. Μέρος του υλικού έχει αναρτηθεί στο ομώνυμο μάθημα στην ηλεκτρονική σχολική τάξη (σύνδεσμος: https://eclass01.sch.gr/courses/G417188/).

            Επιδιώχθηκε η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, καθώς και δεξιοτήτων στη δημιουργική γραφή. Επιλεγμένα αποσπάσματα από νεανικά μυθιστορήματα (κατά βάση) αποτελούσαν έμπνευση για δημιουργική αξιοποίηση και μετασχηματισμό. Παράλληλα οι μαθητές εξοικειώθηκαν με βασικές έννοιες της λογοτεχνίας, ποικίλα είδη λογοτεχνικών κειμένων και ποικίλα κειμενικά είδη και ‘γνώρισαν’ διάφορους συγγραφείς. Ζητούμενα υπήρξαν επίσης η ανάπτυξη της φαντασίας, ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου, αλλά και η αξιοποίηση διαδικτυακών εκπαιδευτικών εργαλείων.

            Κάποιες από τις ‘συναντήσεις’ του Ομίλου αφιερώθηκαν στη ‘γνωριμία’ με το έργο της συγγραφέα Μαρούλας Κλιάφα, μέσα από πέντε (5) μυθιστορήματά της και ένα μυθιστόρημα του οποίου υπήρξε μεταφράστρια. Επίσης, μέρος των ‘συναντήσεων’ αφιερώθηκε στην παρουσίαση ενός μυθιστορήματος στο σύνολό του. Επιλέχθηκε το μυθιστόρημα της Μαρίας Παπαγιάννη Παπούτσια με φτερά, λόγω των πολλών θεμάτων που θίγει (ενδεικτικά: γλώσσες που χάνονται, μετανάστευση, ρατσισμός, οικογένεια, άτομα με ιδιαιτερότητες, φιλία, ποίηση, θέατρο, φιλαναγνωσία) και το γεγονός ότι συνδυάζει το ρομαντισμό με την περιπέτεια, ώστε να μπορεί να ‘αγγίξει’ όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές.

            Πριν ή μετά από σημαντικές χριστιανικές ή εθνικές εορτές, το σύνολο ή μέρος της συνάντησης είχε επίκαιρο περιεχόμενο. Για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης οι μαθητές δημιούργησαν συνεργατικό ποίημα. Οι μαθητές του Ομίλου συμμετείχαν επίσης σε δράσεις για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιήθηκαν σχετικές ψηφιακές εκθέσεις (μουσείων κυρίως), που αποτέλεσαν έναυσμα για δημιουργική έμπνευση. Μέρος των έργων των μαθητών δημοσιεύτηκε στην ψηφιακή εφημερίδα του Σχολείου ‘Στα ίχνη της Επανάστασης: 200 χρόνια μετά…’ που συμμετείχε στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό «1821-2021: Αγγίζοντας τα ίχνη μιας Επανάστασης…».

            Γενικότερα, οι μαθητές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον όλες τις δραστηριότητες του Ομίλου και συμμετείχαν πρόθυμα και ενεργά σε αυτές. Υπήρξε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων, διάθεση για συνεργασία και ευχάριστο κλίμα. Πολλά από τα κείμενα που δημιούργησαν οι μαθητές κρίνονται ευφάνταστα και υψηλής ποιότητας.

ΟΜΙΛΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ:ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

«ΑΠΟ ΤΟ QUARK ΩΣ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ»

Ο Όμιλος Αριστείας στη Φυσική δημιουργήθηκε πρώτη φορά φέτος στο σχολείο μας για να ενισχύσει τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών για την επιστήμη της Φυσικής. Οι περιορισμοί της καραντίνας και η διδασκαλία μέσω webex δυσχέραναν την ανάπτυξη ανακαλυπτικών-εργαστηριακών μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παρόλαυτα όμως οι μαθητές μελέτησαν, ερεύνησαν φαινόμενα και ανακάλυψαν έννοιες της Φυσικής που δεν γνώριζαν, μέσω της διδασκαλίας από απόσταση και ταυτόχρονα ανάπτυξαν ψηφιακές δεξιότητες ελέγχου πειραματικών δεδομένων από απόσταση μέσω της εφαρμογής remote desktop-control.

Τα θέματα της Σύγχρονης Φυσικής που ασχολήθηκαν οι μαθητές σχετίζονται με:

  1. Την δημιουργία, την εξέλιξη του Σύμπαντος και τις θεωρίες που το περιγράφουν.
  2. Τις ενοποιημένες θεωρίες (Καθιερωμένο Πρότυπο) της Φυσικής για τη δομή της ύλης.
  3. Το Ηλιακό μας Σύστημα (Ήλιος, Πλανήτες, Αστεροειδείς), τα Άστρα και τους Γαλαξίες.
  4. Την δημιουργία, την διάδοση ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων και τις εφαρμογές τους στις τηλεπικοινωνίες. Την φύση του φωτός και εφαρμογές του.
  5. Τα ηχητικά κύματα (δημιουργία, υποκειμενικά χαρακτηριστικά) και τις νότες της μουσικής.

Πολλά από τα παραπάνω θέματα ενισχύθηκαν από τις παρεμβάσεις Καθηγητών Πανεπιστημίου (ΕΑΠ, Τμήμα Φυσικής Παν/μίου Πατρών) ή ειδικών επιστημόνων (Εστία Επιστημών Πάτρας)

Συγκεκριμένα:

  1. Στην διαδικτυακή σύνδεση με την Εστία Επιστημών Πάτρας, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι με τις νότες της μουσικής και την ψηφιακή αναπαράσταση των ηχητικών κυμάτων που παράγουν στην οθόνη ενός παλμογράφου. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές/τριες ερεύνησαν και μέτρησαν τα φυσικά μεγέθη που περιγράφουν τις περιοδικές κινήσεις.
  2. Στην διαδικτυακή σύνδεση με τον Καθηγητή του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Κώστα Ψιχαλίνο οι μαθητές συμμετείχαν σε διάλογο διατυπώνοντας ερωτήσεις και απόψεις σχετικά με θέματα Ηλεκτρονικής Φυσικής και τις εφαρμογές της (διαδίκτυο, τηλεπικοινωνίες, λειτουργία συσκευών τηλεπικοινωνίας, κίνδυνοι έκθεσης στην Ηλεκτρομαγνητική Ακτινοβολία) καθώς και σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού στην επιστήμη της Φυσικής.
  1. Με την διαδικτυακή σύνδεση του Αν. Καθηγητή Σωματιδιακής Φυσικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) κ. Αντώνιου Λέισου εγκαινιάστηκε η συνεργασία του Πρότυπου Γυμνασίου Πατρών με το Εργαστήριο Φυσικής του ΕΑΠ μέσω Πρωτοκόλλου Συνεργασίας. Συγκεκριμένα οι μαθητές του Ομίλου Φυσικής συμμετέχουν στο πιλοτικό διασχολικό πρόγραμμα mNET που υλοποιείται από την ομάδα Σωματιδιακής και Αστροσωματιδιακής Φυσικής του ΕΑΠ. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος παραλάβαμε στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Πρότυπου Γυμνασίου Πατρών τα «τηλεσκόπια» ανίχνευσης των μιονίων. Στο δίκτυο σχολείων συμμετέχουν μαζί με το σχολείο μας, τα εξής σχολεία: Αρσάκειο Λύκειο, Λύκειο Δεμενίκων, Λύκειο Λάππα και Λύκειο Δάφνης Καλαβρύτων. Εδώ να σημειώσω πως οι μαθητές/τριες μας είναι οι μικρότεροι/ες ηλικιακά από τους υπόλοιπους μαθητές και μαθήτριες των άλλων σχολείων που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα, αλλά τα καταφέρνουν το ίδιο καλά και με μεγάλο ενθουσιασμό. Μάλιστα μερικοί από τους μαθητές του Ομίλου συνεχίζουν και την θερινή περίοδο στο πιλοτικό πρόγραμμα mNET.                    Τα μιόνια είναι στοιχειώδη σωματίδια που δημιουργούνται από την αλληλεπίδραση της κοσμικής ακτινοβολίας με την ατμόσφαιρα της Γης. Η ανίχνευση της σε «τηλεσκόπια» στην επιφάνεια της Γης αποτελεί μία από της πειραματικές επιβεβαιώσεις της ειδικής θεωρίας της σχετικότητας για την διαστολή του χρόνου ως της το σύστημα αναφοράς της Γης και της συστολής του μήκους ως της το σύστημα αναφοράς του σωματιδίου, όταν αυτό κινείται με ταχύτητα προσεγγίσιμη με την ταχύτητα του φωτός. Η ανίχνευση των μιονίων μπορεί να δώσει πολύ σημαντικές πληροφορίες για διάφορα γεγονότα που συμβαίνουν στο Διάστημα, της εκρήξεις supernova, ύπαρξη μαύρων οπών, αλληλεπίδραση μαύρων οπών κ.α.
  2. Παράλληλα οι μαθητές ασχολήθηκαν με την επίλυση θεμάτων διαγωνισμών Φυσικής προετοιμαζόμενοι για τους διαγωνισμούς: α) Της Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής για την Έρευνα και την Εκπαίδευση (ΕΕΦΕΕ) «Αριστοτέλης» και β) της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ). Ένας μαθητής μας αρίστευσε καταλαμβάνοντας την 3η θέση πανελλαδικά στην τελική φάση του διαγωνισμού Φυσικής της ΕΕΦ και πολλοί μαθητές μας είχαν πολύ καλές επιδόσεις με ανάλογες υψηλές θέσεις.
  3. Συμμετέχοντας στον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821 μαθήτριες του Ομίλου Φυσικής συνέγραψαν άρθρο αφιερωμένο στο βιβλίο του Ρήγα Φεραίου «Φυσικής Απάνθισμα» που δημοσιεύτηκε στον ηλεκτρονικό περιοδικό της Βουλής των Ελλήνων: https://www.hellenicparliament.gr/userfiles/ebooks/periodiko_t017/64/index.html#zoom=z, στην ηλεκτρονική μορφή της εφημερίδας«Πελοπόννησος»: http://www.pelop.gr/?page=article&DocID=622354&srv=26 και στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας την 23-3-2021, σελίδα 23. Επίσης το άρθρο συμπεριλήφθηκε στην επετειακή εφημερίδα του σχολείου μας για την Επανάσταση του 1821 που βραβεύθηκε πρόσφατα σε σχετικό πανελλήνιο διαγωνισμό σχολικής εφημερίδας με το 3ο βραβείο.

Όλα τα διδακτικά εργαλεία (εισηγήσεις-παρουσιάσεις, σύνδεσμοι, φύλλα εργασίας, θέματα πανελλήνιων διαγωνισμών φυσικής, εργασίες-απαντήσεις σε θέματα διαγωνισμών από τους μαθητές, κ.α.) βρίσκονται στην e-class του Ομίλου Φυσικής με σύνδεσμο:

https://eclass01.sch.gr/courses/G417187/

Ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός

Αντώνης Λίτινας

Φυσικός (ΠΕ04-01, M.Ed)

Έκθεση αποτίμησης Ομίλου Αστρονομίας

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Εισαγωγή

Το σχολικό έτος 2020-2021 πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Προτύπου Γυμνασίου Πατρών αλλά και διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Cisco Webex, o όμιλος Αστρονομίας με θέμα: «Από τη Γη στα πέρατα του σύμπαντος!». Η διεξαγωγή του ομίλου αυτού είχε  βασικούς στόχους τόσο γνωστικούς όσο και ψυχοκοινωνικούς . Αρχικά, να έρθουν οι μαθητές σε άμεση επαφή με την αντίστοιχη επιστημονική γνώση, να κατανοήσουν σημαντικές σχετικές ανακαλύψεις οι οποίες άλλαξαν την ζωή του σύγχρονου ανθρώπου και ταυτόχρονα να αυξήσουν τις ικανότητές τους στην επιστημονική μεθοδολογία της ερευνητικής εργασίας. Δεύτερον να εργαστούν ομαδικά για την προετοιμασία και την οργάνωση σχετικών με το θέμα δραστηριοτήτων. Οι συναντήσεις των μελών της ομάδας ξεκίνησαν  τον Οκτώβριο του  2020 και τελείωσαν τον Μαΐου του 2021. Την ομάδα εργασίας αποτέλεσαν οι καθηγητές Βασίλειος Αμαριωτάκης ΠΕ.04.02 και Χριστίνα Κτενά ΠΕ 80 που ήταν και οι συντονιστές του ομίλου, καθώς και 19 μαθητές των Α΄ Β΄ και Γ΄ τάξεων του Γυμνασίου.  Οι συναντήσεις των μελών του ομίλου πραγματοποιούντο κάθε Τρίτη μετά τη λήξη των μαθημάτων και είχαν διάρκεια 2 διδακτικές ώρες.

Αποτελέσματα

Οι συναντήσεις της ομάδας εργασίας πραγματοποιήθηκαν χωρίς προβλήματα τις καθορισμένες από το πρόγραμμα μέρες και ώρες, ενώ οι μαθητές (με εξαίρεση δυο) παρουσίασαν μια αξιοσημείωτη συνέπεια καθώς δεν απουσίαζαν σχεδόν ποτέ. Τηρήθηκαν τα χρονοδιαγράμματα όπως αυτά κατατέθηκαν αρχικά από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς, ενώ όλες οι ομάδες εργασίας παρέδωσαν παρουσιάσεις σε μορφή power point. Δεν πραγματοποιήθηκαν οι αντίστοιχες κατασκευές των μαθητών καθώς αυτές απαιτούσαν φυσική παρουσία μαθητών στο χώρο του σχολείου, κάτι δεν ήταν δυνατόν αφού ήμασταν σε καθεστώς lock down. Οι μαθητές στο τέλος των συναντήσεων εξέφρασαν τις απόψεις τους γιο το σύνολο του ομίλου υπό μορφή συνέντευξης στους επιβλέποντες εκπαιδευτικούς.

Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν αυξημένο και η συνεργασία μεταξύ των μελών κάθε ομάδας κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα. Από τις προγραμματισμένες δράσεις δεν πραγματοποιήθηκαν οι προγραμματισμένες κατασκευές και η αστροπαρατήρηση αφού δεν ήταν δυνατή η δια ζώσης συμμετοχή την περίοδο που αυτά έπρεπε να πραγματοποιηθούν.

Ενισχυτικά σε όλη την προσπάθεια έδρασε το ευχάριστο κλίμα σε όλες τις συναντήσεις των ομάδων, ενώ οι μαθητές χαρακτήρισαν τον όμιλο ως «διασκεδαστική ενδοσχολική εργασία».

Δράσεις

Οι μαθητές/-τριες παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διαστημική τεχνολογία και την τηλεπισκόπηση beyond EDU στο οποίο  συμμετείχαν οι κ. Ελένη Χρηστιά και κ. Λευτέρης Θεοδωρόπουλος, από το Κέντρο Επιστημών Παρατήρησης της Γης & Δορυφορικής Τηλεπισκόπησης BEYOND του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (ΕΑΑ) σε συνεργασία με το «Δίκτυο ΠΡΑΞΗ», καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Μια περιήγηση στον Ουρανό και τις Ιστορίες του» που παρουσίασε η κ. Φιλαρέτη Ζαφειροπούλου Επίκουρη Καθηγήτρια του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Σχόλια

Η δημιουργία του ομίλου Αστρονομίας για πρώτη φορά στο σχολείο μας, ήταν για τους μαθητές μια πολύ σημαντική εμπειρία. Αγγίξαν έναν επιστημονικό τομέα ο οποίος παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον ενώ απουσιάζει από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών τους. Το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν τεράστιο πράγμα που μας κάνει να πιστεύουμε πως η προσπάθεια αυτή αποτελεί την βάση για τη δημιουργία άλλων αντίστοιχων ομίλων τις επόμενες χρονιές.

 

Ένα δείγμα της δουλειάς των μαθητών/-τριων του ομίλου αστρονομίας μπορείτε να δείτε εδώ:

https://grafis.sch.gr/index.php/s/Iue4LWQmvBQw7Kz

ΕΚΘΕΣΗ ΟΜΙΛΟΥ 2020-2021 «ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ»

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός :Στεφανίδη Χρυσούλα ΠΕ08

Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 πραγματοποιήθηκε ο όμιλος «Εικαστικά Βιώματα». Από τον Οκτώβριο έως τον Νοέμβριο, μια εβδομάδα του Φεβρουαρίου και τον Μάιο έως το κλείσιμο των σχολείων οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης. Οι υπόλοιπες συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μέσω Webex με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αν και οι δυσκολίες λόγω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την υλοποίηση του ομίλου ήταν πολλές, οι μαθητές ανταποκρίθηκαν και σε συνεργασία καταφέραμε να υλοποιήσουμε πολλά έργα. Οι μαθητές παρακολούθησαν με συνέπεια τον όμιλο, συνεργάστηκαν και δημιούργησαν. Στις πρώτες συναντήσεις οι μαθητές ζωγράφισαν τα συναισθήματα τους, τον τρόπο που βλέπουν τον εαυτό τους κ.α. Στην συνέχεια ασχοληθήκαμε με διάφορους ζωγράφους (Magritte, Ακριθάκη, Harring Keith, Πικάσσο.α) όπου οι μαθητές εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν τα δικά τους έργα. Δημιούργησαν  τα δικά τους έργα εμπνεόμενοι από το παραμύθι του Ε.Τριβιζά «Το παιδί και το δέντρο». Οι μαθητές διδάχθηκαν βασικές αρχές Ελευθέρου Σχεδίου και σχεδίασαν εκ του φυσικού με φωτοσκίαση και με χρώμα την ίδια σύνθεση. Ζωγράφισαν εικόνες από σχολείο εκ του φυσικού, ζωγράφισαν ότι έβλεπαν από το παράθυρο τους, εμπνεύστηκαν από το αγαπημένο τους μουσικό κομμάτι, προσωποποίησαν τα συναισθήματα τους για τις συνθήκες που βίωναν  κ.α.

Η ομάδα του ομίλου πραγματοποιούσε τις συναντήσεις κάθε Δευτέρα 14.15-15.55

Παραδοτέα:

https://drive.google.com/drive/folders/1QJyNrV3GU84tU6jqFXlljaW-IPpGjoDD

Α) Έκθεση Ομίλου

             Β) Φωτογραφίες από δημιουργίες των μαθητών

Γ) Βεβαίωση συμμετοχής μαθητών στον όμιλο                                          

Η εκπαιδευτικός

Στεφανίδη Χρυσούλα ΠΕ08

Όμιλος Πληροφορικής

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2020-21 και παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες (πανδημία), η επικοινωνία με τους γονείς πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Η επικοινωνία έγινε με τις πλατφόρμες Webex και moodle.

Η πλατφόρμα moodle στήθηκε – αναπτύχθηκε ιδιαίτερα για αυτό τον σκοπό στον server που διαθέτει η σχολική μονάδα. Ακολουθήσαμε τους κανόνες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, και υποστηρίξαμε όλη την διαδικασία. Η εμπειρία που διαθέτουμε και οι δύο εκπαιδευτικοί σε τέτοιου είδους πλατφόρμες είτε ως εκπαιδευόμενοι είτε ως εκπαιδευτές βοήθησε την όλη διαδικασία.

Ο παραπάνω όμιλος  ξεκίνησε την λειτουργία του τον Οκτώβριο του Σχολικού έτους 2020-2021. Σκοπός μας ήταν να ακολουθήσουμε το μεικτό μοντέλο δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

 

Οι εντυπώσεις μαθήτριας:
«Ο όμιλος της ρομποτικής μου άρεσε πάρα πολύ και θα ξανασυμμετείχα. Κάναμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και όλοι μαζί συνεργαστήκαμε και βοηθάγαμε ο ένας τον άλλο ώστε να βγει αυτό το ωραίο αποτέλεσμα!»

 

« Ένα δειλινό στο Αιγαίο περιλαμβάνει τη χαρά και τη λύπη σε τόσες ίσες δόσεις που δε μένει στο τέλος παρά η αλήθεια ».
ΕΛΥΤΗΣ


Οι Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί του Ομίλου
Μεσσήνης Περικλής                   Μπακόπουλος Νικόλαος
Πληροφορικός ΠΕ86                  Πληροφορικός ΠΕ86 M.Ed.

περισσότερα...................

Attachments:
Download this file (2-TelikiEk8esi-ANartisi.pdf)apologismos[Τελική έκθεση Ομίλου Πληροφορικής]496 kB
f t g m