• Προτυπο Γυμνάσιο Πατρών

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

  • .

Copyright 2021 - Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών

Εργαστήριο δεξιοτήτων της Α’ Γυμνασίου

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
         Διαθεματική προσέγγιση της Ιστορίας στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων της Α΄ Γυμνασίου με θέμα: "Η Εκπαίδευση στην Αρχαία Ελλάδα: μια απόπειρα Δημιουργικής Γραφής". Θεματικός άξονας: "ΕΥ ΖΗΝ"- "Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο".
 
 
padlet.........
 
 
       
        Τα τραγούδια αυτά δημιουργήθηκαν στο μάθημα της Μουσικής με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Καρούμπαλη Ευγενία μέσα στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα τα δικαιώματα των παιδιών στην θεματική ενότητα "Ενδιαφέρομαι και ενεργώ". Τα τραγούδια ερμηνεύτηκαν από την εκπαιδευτικό Μουσικής κ. Καρούμπαλη Ευγενία, καθώς η ερμηνεία τους από τους μαθητές/-τριες ήταν αδύνατη λόγω τήρησης του πρωτοκόλλου έναντι του κορωνοϊού που ίσχυε κατά τη σχολ. χρονιά 2020-21.

  ....για το Α3.....

 ....για το Α2....

 ....για το Α1....
 
 
 
H περιπλάνηση στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Α΄ Γυμνασίου αφορά στις θεματικές ενότητες Ευ Ζην, Δημιουργώ και καινοτομώ, Ενδιαφέρομαι και ενεργώ, Φροντίζω το περιβάλλον κατά τη σχολ. χρονιά 2020-21.
 
 
 
 
 
 

Εργαστήριο δεξιοτήτων της Β’ Γυμνασίου

Αξιολόγηση Χρήστη: 4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

Β’ Γυμνασίου

Στο Β’ τετράμηνο της σχολικής χρονιάς 2020-21 και μέσω του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» πραγματοποιήθηκε, στη Β’ Γυμνασίου η δράση ‘’Τα παιδιά σώζουν ζωές’’. Σκοπός του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές» ήταν η προαγωγή της σωματικής και κοινωνικής υγείας, η κατανόηση της σημασίας της πρόληψης, της σωστής αντίδρασης σε επείγουσες καταστάσεις, καθώς και της αλληλεγγύης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, με ιδιαίτερη μνεία στην αξία του εθελοντισμού, στους κόλπους του οποίου εξυψώνονται οι αξίες και τα ιδανικά της ανθρώπινης ζωής. Επιπρόσθετος στόχος ήταν επίσης η πρόληψη αντικοινωνικών συμπεριφορών, όπως ο Σχολικός Εκφοβισμός, καθώς είχαμε την  καλλιέργεια αυτοσεβασμού και σεβασμού προς τους άλλους, κατανόηση της ευθύνης των πράξεων μας και της επίδρασης της συμπεριφοράς μας στον έξω κόσμο, καλλιεργώντας έτσι τις δεξιότητες ζωής.

Οι εργασίες έγιναν με την μέθοδο project και αποτυπώθηκαν σε τρία padlet (ένα για κάθε τμήμα), τα οποία δημιούργησαν και επιμελήθηκαν τα παιδιά αναπτύσσοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες:

Β1:  padlet  

Β2:  padlet   

Β3:  padlet  

Εργαστήριο δεξιοτήτων της Γ’ Γυμνασίου

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων της Γ’  τάξης στη θεματική ενότητα: δημιουργώ και καινοτομώ, πραγματοποιήθηκε εργαστήριο σχετικά με τον (παλιό) ελληνικό κινηματογράφο των δεκαετιών 1950 - αρχές δεκαετίας 1970. Ενδεικτικές δουλειές είναι το βίντεο που ακολουθεί…

βίντεο

…και το κείμενο που ακολουθεί…

κείμενο

Μέσω του εργαστηρίου αυτού καλλιεργήθηκαν κατά κύριο λόγο δεξιότητες κριτικής σκέψης  και ψηφιακές δεξιότητες.

f t g m